Nieuws

Persbericht: Patronale Real Estate en Futurn ontwikkelen in opdracht van Panalpina een nieuw logistiek pand op Brucargo

30-09-2016

Patronale Real Estate ontwikkelt in samenwerking met Futurn een nieuw logistiek pand voor het bedrijf Panalpina. De Panalpina Group is een van ’s werelds meest toonaangevende leveranciers van supply chain-oplossingen. Het bedrijf combineert haar kernproducten van luchtvracht, zeevracht, en logistiek op wereldwijd niveau.

De nieuwe hal van Panalpina, met een oppervlakte van 2.909 m², 591 m² kantoren en 50 parkeerplaatsen, is een uitbreiding van hun bestaande hal gelegen op Brucargo en zal ervoor zorgen dat het bedrijf haar luchthavengebonden activiteiten verder zal kunnen moderniseren en uitbreiden. Het gebouw wordt specifiek op maat van de gebruiker opgericht en zal voldoen aan de normen van luchthavengerelateerde logistiek. Het ontwerp is van de hand van Helsen & Van Com Architecten. Het huurcontract van deze nieuwe realisatie kent een looptijd van minstens 11 jaar.

Lees hier het volledige persartikel of ga naar het project Panalpina.